Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348| Title: | РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУ В ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ США |
| Authors: | Гальченко, М. С. |
| Keywords: | обдарованість інтелектуальний тест Стенфорд-Біне інтелектуальний розвиток крива розподілу зросту креативність |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Гальченко М. С. Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 239-244. |
| Abstract: | У Сполучених Штатах ранні визначення обдарованості прив'язувались до інтелектуального тесту Стенфорда-Біне розробленого Льюісом Терманом в 1916 році. Результати 130-140 належали обдарованим. Результати представляли 1- 3% вікової групи [16]. Таким чином акцент ставився не на тому що діти роблять, а на те коли (в якому віці) згідно розвитку вони це роблять. Згідно з вищезазначеними переконаннями кривій інтелектуального розвитку присвоювали біологічні властивості, схожі до кривої розподілу зросту чи ваги. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-241-246.pdf | Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США | 255.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.