Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348| Назва: | РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУ В ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ США |
| Автори: | Гальченко, М. С. |
| Ключові слова: | обдарованість інтелектуальний тест Стенфорд-Біне інтелектуальний розвиток крива розподілу зросту креативність |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Бібліографічний опис: | Гальченко М. С. Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 239-244. |
| Короткий огляд (реферат): | У Сполучених Штатах ранні визначення обдарованості прив'язувались до інтелектуального тесту Стенфорда-Біне розробленого Льюісом Терманом в 1916 році. Результати 130-140 належали обдарованим. Результати представляли 1- 3% вікової групи [16]. Таким чином акцент ставився не на тому що діти роблять, а на те коли (в якому віці) згідно розвитку вони це роблять. Згідно з вищезазначеними переконаннями кривій інтелектуального розвитку присвоювали біологічні властивості, схожі до кривої розподілу зросту чи ваги. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-241-246.pdf | Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США | 255.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.