Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гальченко, М. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T12:29:01Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T12:29:01Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Гальченко М. С. Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 239-244. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348 | - |
| dc.description.abstract | У Сполучених Штатах ранні визначення обдарованості прив'язувались до інтелектуального тесту Стенфорда-Біне розробленого Льюісом Терманом в 1916 році. Результати 130-140 належали обдарованим. Результати представляли 1- 3% вікової групи [16]. Таким чином акцент ставився не на тому що діти роблять, а на те коли (в якому віці) згідно розвитку вони це роблять. Згідно з вищезазначеними переконаннями кривій інтелектуального розвитку присвоювали біологічні властивості, схожі до кривої розподілу зросту чи ваги. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. | en_US |
| dc.subject | обдарованість | en_US |
| dc.subject | інтелектуальний тест Стенфорд-Біне | en_US |
| dc.subject | інтелектуальний розвиток | en_US |
| dc.subject | крива розподілу зросту | en_US |
| dc.subject | креативність | en_US |
| dc.title | РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУ В ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ США | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-241-246.pdf | Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США | 255.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.