Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГальченко, М. С.-
dc.date.accessioned2025-12-16T12:29:01Z-
dc.date.available2025-12-16T12:29:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГальченко М. С. Роль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 239-244.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6348-
dc.description.abstractУ Сполучених Штатах ранні визначення обдарованості прив'язувались до інтелектуального тесту Стенфорда-Біне розробленого Льюісом Терманом в 1916 році. Результати 130-140 належали обдарованим. Результати представляли 1- 3% вікової групи [16]. Таким чином акцент ставився не на тому що діти роблять, а на те коли (в якому віці) згідно розвитку вони це роблять. Згідно з вищезазначеними переконаннями кривій інтелектуального розвитку присвоювали біологічні властивості, схожі до кривої розподілу зросту чи ваги.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.en_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectінтелектуальний тест Стенфорд-Бінеen_US
dc.subjectінтелектуальний розвитокen_US
dc.subjectкрива розподілу зростуen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.titleРОЛЬ ІНТЕЛЕКТУ В ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ СШАen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-241-246.pdfРоль інтелекту в ідентифікації обдарованих дітей в освітній практиці США255.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.