Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6354| Title: | ТЕХНІЧНІ ТА МЕДІАЗАСОБИ - НЕОБХІДНИЙ ДОДАТКОВИЙ ЕЛЕМЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ОСОБЛИВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТЕХНІЧНИХ ВНЗ |
| Authors: | Сахневич, І. А. |
| Keywords: | individual work result studies cause subject object knowledge skills acquired habits product of studies result media tools Internet tools самостійна робота мотив предмет потреба суб’єкт об’єкт навчальна діяльність продукт навчальної діяльності результат знання вміння навички медійні засоби Інтернет-джерела |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Сахневич І. А. Технічні та медіазасоби - необхідний додатковий елемент самостійної роботи як особливої навчальної діяльності в технічних ВНЗ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 200-207. |
| Abstract: | У статті розглянуто особливості організації самостійної роботи студентів - майбутніх технічних спеціалістів із залученням медіазасобів, визначено важливість застосування та перспективи розвитку медійних засобів у самостійній роботі студента в технічних ВНЗ. The article highlights peculiarities in the process of organization of individual students' work in technical high schools on the basis of using various media tools. The importance of media tools as well as their perspectives as one of the needed elements of the individual students’ work is also stated. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6354 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-202-209.pdf | Технічні та медіазасоби - необхідний додатковий елемент самостійної роботи як особливої навчальної діяльності в технічних ВНЗ | 327.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.