Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6356
Назва: РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Автори: Попович, Н. Є.
Ключові слова: telecommunication technologies
technology multimedia
self- education
self-education activity
self-development
телекомунікаційні технології
технологія мультимедіа
самоосвіта
самоосвітня діяльність
саморозвиток
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Бібліографічний опис: Попович Н. Є. Роль та місце інформаційних технологій в організації самоосвітньої діяльності студентів. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 185-191.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається зміст поняття “самоосвіта”. Здійснюється аналіз можливостей інформаційних технологій щодо активного здійснення само- стійної пізнавальної діяльності. The content of concept «self-education» is revealed in the article. The analysis of informational technologies opportunities concerning the active performance of self-cognitive activity has being performed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6356
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-3-187-193.pdfРоль та місце інформаційних технологій в організації самоосвітньої діяльності студентів334.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.