Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6358Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Муковіз, О. П. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T08:39:20Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-17T08:39:20Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Муковіз О. П. Методика проектування електронного навчального курсу в середовищі MOODLE. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 173-180. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6358 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкривається методика проектування електронного навчального курсу в середовищі Moodle на прикладі системи дистанційної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. The article reveals of modeling technique electronic educational course in Moodle environment on the example of using of the system of correspondence education of Pavlo Tychyna Uman state pedagogical university | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. | en_US |
| dc.subject | electronic educational course | en_US |
| dc.subject | environment of Moodle | en_US |
| dc.subject | users | en_US |
| dc.subject | resources | en_US |
| dc.subject | електронний навчальний курс | en_US |
| dc.subject | середовище Moodle | en_US |
| dc.subject | користувачі | en_US |
| dc.subject | ресурси | en_US |
| dc.title | МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ В СЕРЕДОВИЩІ MOODLE | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-175-182.pdf | Методика проектування електронного навчального курсу в середовищі MOODLE | 491.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.