Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6361Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Манько, В. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T08:58:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-17T08:58:06Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Манько В. М. Застосування комп’ютерних технологій у процесі курсового та дипломного проектування. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 161-167. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6361 | - |
| dc.description.abstract | Розглянуто використання комп’ютерних технологій у процесі виконання курсового та дипломного проектування для фахівців з механізації сільського господарства. The usage of computertechnologies during course and degree projecting for training specialists in mechanizations of the agriculture is considered in the article. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. | en_US |
| dc.subject | information technologies | en_US |
| dc.subject | training | en_US |
| dc.subject | course and degree projecting | en_US |
| dc.subject | інформаційні технології | en_US |
| dc.subject | навчання | en_US |
| dc.subject | навчальний процес | en_US |
| dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ КУРСОВОГО ТА ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУВАННЯ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-163-169.pdf | Застосування комп’ютерних технологій у процесі курсового та дипломного проектування | 256.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.