Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6363| Title: | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАВОЗНАВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
| Authors: | Липська, Л. В. |
| Keywords: | pedagogy information technologies computer lawyers teaching systems education педагогіка інформаційні технології комп’ютер юристи навчання системи освіта |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Липська Л. В. Соціально-педагогічні засади навчання інформаційних технологій в процесі професійної підготовки правознавців у вищих навчальних закладах. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 152-157. |
| Abstract: | В статті здійснено аналіз впровадження та ефективного застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці та фаховій діяльності працівників у галузі правознавства. Визначено характерні особливості використання комп’ютерів у процесі підготовки майбутніх правознавців. In the article the analysis of introduction and effective application of facilities is carried out informatively of communication technologies in preparation and professional activity of workers in industry of jurisprudence. The characteristic features of the use of computers are certain in the process of preparation of future legists. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6363 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-154-159.pdf | Соціально-педагогічні засади навчання інформаційних технологій в процесі професійної підготовки правознавців у вищих навчальних закладах | 250.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.