Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6367| Title: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ-ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ |
| Authors: | Красильник, Ю. С. |
| Keywords: | educational technologies computer-informative preparation computer- informative competence освітні технології комп’ютерно-інформаційна підготовка комп’ютерно-інформаційна компетентність |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Красильник Ю. С. Концептуальні засади комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутніх науково-педагогічних працівників-військовослужбовців. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 127-133. |
| Abstract: | В статті розкрито педагогічну цінність чинників успішної реалізації розвивального потенціалу сучасних освітніх технологій щодо обґрунтування концептуальних засад комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутніх науково-педагогічних працівників-військовослужбовців у вищому військовому навчальному закладі. In the article the pedagogical value of factors of successful realization of developing potential of modern educational technologies is exposed in relation to the ground of the conceptual going near computer-informative preparation of future scien- tifically pedagogical workers-servicemen in higher military educational establishment. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6367 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-129-135.pdf | Концептуальні засади комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутніх науково-педагогічних працівників-військовослужбовців | 258.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.