Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6373
Title: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧАСТИННИЙ ВИПАДОК ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ЦИМ ПРОЦЕСОМ
Authors: Губаш, О. П.
Keywords: teacher
information technologies
communication technologies
teaching
system
система
дистанційне навчання
учитель
інформаційні технології
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Citation: Губаш О. П. Дистанційне навчання як частинний випадок застосування інформаційних технологій та управління цим процесом. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 84-91.
Abstract: В статті розглядається проблема впровадження системи дистанційного навчання, спрямованої на покращення результатів функціонування засобів післядипломної освіти вчителів. Було визначено, що специфіка процесу неперервного фахового вдосконалення вчителів вимагає розробки нового змісту навчання, засобів навчання та науково обґрунтованого коригування організації та системи управління ним засобами інформаційних технологій. The article deals with the problem of the distance learning system launch which is aimed to improve the results of in-service teachers' education means functioning. It has been found out that the peculiarity of continuous vocational training requires the developing of the new curriculum, teaching means and techniques and scientifically proved correction of the management system by means of information and communication technologies.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6373
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-86-93.pdfДистанційне навчання як частинний випадок застосування інформаційних технологій та управління цим процесом267.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.