Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377
Title: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КУРСІВ НА БАЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЛАТФОРМ
Authors: Безлюдько, Ю. В.
Keywords: педагогічна платформа
електронний курс
психолого-педагогічна концепція
pedagogical platform
e-learning course
psycho-pedagogical conception
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Citation: Безлюдько Ю. В. Психологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 64-68.
Abstract: Стаття присвячена розкриттю особливостей вибору психолого-педагогічної методології для розробки електронних курсів на базі педагогічних плат- форм. Розглянуто основні психолого-педагогічні концепції набуття знань та можливість використання їх принципів у дистанційному навчанні. Article is dedicated to peculiarities of choice of psycho-pedagogical methodology for projecting of e-learning courses on pedagogical platforms. Are examined essential psycho-pedagogical conceptions of acquisition of knowleges and possibilities of use of its principles in distant learning.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-66-70.pdfПсихологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ242.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.