Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377| Title: | ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КУРСІВ НА БАЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЛАТФОРМ |
| Authors: | Безлюдько, Ю. В. |
| Keywords: | педагогічна платформа електронний курс психолого-педагогічна концепція pedagogical platform e-learning course psycho-pedagogical conception |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Безлюдько Ю. В. Психологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 64-68. |
| Abstract: | Стаття присвячена розкриттю особливостей вибору психолого-педагогічної методології для розробки електронних курсів на базі педагогічних плат- форм. Розглянуто основні психолого-педагогічні концепції набуття знань та можливість використання їх принципів у дистанційному навчанні. Article is dedicated to peculiarities of choice of psycho-pedagogical methodology for projecting of e-learning courses on pedagogical platforms. Are examined essential psycho-pedagogical conceptions of acquisition of knowleges and possibilities of use of its principles in distant learning. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-66-70.pdf | Психологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ | 242.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.