Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377| Назва: | ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КУРСІВ НА БАЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЛАТФОРМ |
| Автори: | Безлюдько, Ю. В. |
| Ключові слова: | педагогічна платформа електронний курс психолого-педагогічна концепція pedagogical platform e-learning course psycho-pedagogical conception |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Бібліографічний опис: | Безлюдько Ю. В. Психологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 64-68. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розкриттю особливостей вибору психолого-педагогічної методології для розробки електронних курсів на базі педагогічних плат- форм. Розглянуто основні психолого-педагогічні концепції набуття знань та можливість використання їх принципів у дистанційному навчанні. Article is dedicated to peculiarities of choice of psycho-pedagogical methodology for projecting of e-learning courses on pedagogical platforms. Are examined essential psycho-pedagogical conceptions of acquisition of knowleges and possibilities of use of its principles in distant learning. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-66-70.pdf | Психологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ | 242.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.