Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезлюдько, Ю. В.-
dc.date.accessioned2025-12-17T10:55:39Z-
dc.date.available2025-12-17T10:55:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБезлюдько Ю. В. Психологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 64-68.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6377-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю особливостей вибору психолого-педагогічної методології для розробки електронних курсів на базі педагогічних плат- форм. Розглянуто основні психолого-педагогічні концепції набуття знань та можливість використання їх принципів у дистанційному навчанні. Article is dedicated to peculiarities of choice of psycho-pedagogical methodology for projecting of e-learning courses on pedagogical platforms. Are examined essential psycho-pedagogical conceptions of acquisition of knowleges and possibilities of use of its principles in distant learning.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.en_US
dc.subjectпедагогічна платформаen_US
dc.subjectелектронний курсen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна концепціяen_US
dc.subjectpedagogical platformen_US
dc.subjecte-learning courseen_US
dc.subjectpsycho-pedagogical conceptionen_US
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КУРСІВ НА БАЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЛАТФОРМen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-66-70.pdfПсихологічні аспекти проектування електронних курсів на базі педагогічних платформ242.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.