Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/639
Назва: МЕТОДОЛОГІЯ ІСТОРИЧНОЇ ОБРАЗОГРАФІЇ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРИЧНА ОБРАЗОГРАФІЯ» В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Автори: Ясінський, М. М.
Ключові слова: методологія історії
the methodology of history
історична образографія
проблеми історичної освіти
історична дидактика
історичний образ історика
шкільні історичні дисципліни
historical imageology
the problems of history education
historical didactics
historical image
theory of history
school history disciplines
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 166-171.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано дослідження істориків-дидактиків щодо стану шкільної освіти, необхідності кореляції освітніх програм і їх методологічного забезпечення. Доведено, що наявні недоліки у шкільній історичній освіті пов’язані з відсутністю спеціальної історичної дисципліни, покликаної займатися вихованням історичної свідомості школярів. Визначено перспективи запровадження шкільного курсу історичної образографії як окремої навчально-виховної дисципліни. // The researches of historians-didactics related to the state of school education, the need for correlation of educational programs and their methodological support are analyzed in the article. It is approved that the deficiencies in school history education are related to the lack of a specific historical discipline that has to educate students’ historical consciousness. The prospects of the implementation of a school course of historical imageology as a special educational discipline are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/639
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Ясінський М. М.pdf420.73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.