Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/652
Назва: | „Nauka – Sztuka – Edukacja” innowacyjny model pracy z dzieckiem zdolnym plastycznie jako rezultat międzynarodowych praktyk edukacyjnych |
Автори: | Aksman, J. |
Ключові слова: | наука science мистецтво освіта діагностика художньо обдаровані учні art education diagnosis artistically gifted students |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 6-15. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто перебіг та результати проекту «Наука – Мистецтво – Освіта» та запропоновані нові підходи до діагностики, методів і форм роботи з художньо обдарованими учнями. // In the article reviews the progress and results of the project "Science – Arts – Education" and are offered new approaches to diagnosis, methods and forms of work with artistically gifted students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/652 |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Aksman J.pdf | 522.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.