Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAksman, J.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:12:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:12:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/652-
dc.description.abstractУ статті розглянуто перебіг та результати проекту «Наука – Мистецтво – Освіта» та запропоновані нові підходи до діагностики, методів і форм роботи з художньо обдарованими учнями. // In the article reviews the progress and results of the project "Science – Arts – Education" and are offered new approaches to diagnosis, methods and forms of work with artistically gifted students.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 6-15.en_US
dc.subjectнаукаen_US
dc.subjectscienceen_US
dc.subjectмистецтво-
dc.subjectосвіта-
dc.subjectдіагностика-
dc.subjectхудожньо обдаровані учні-
dc.subjectart-
dc.subjecteducation-
dc.subjectdiagnosis-
dc.subjectartistically gifted students-
dc.title„Nauka – Sztuka – Edukacja” innowacyjny model pracy z dzieckiem zdolnym plastycznie jako rezultat międzynarodowych praktyk edukacyjnychen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Aksman J.pdf522.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.