Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицай, Н. Б.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:05:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:05:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/655-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення педагогічної практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Визначено недоліки в організації та проведенні педагогічної практики у ВНЗ та шляхи її вдосконалення. Обґрунтовано можливості використання портфоліо як засобу автентичного оцінювання педагогічної практики з біології. // The meaning of pedagogical practice in the system of the future biology teachers’ methodical training is cleared in the article. The drawbacks in organization and conduction of the students’ pedagogical practice in higher educational establishments and the ways of its improvement are drawn. The possibilities of portfolio usage as the means of authentic evaluation of pedagogical biology practice are defined.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 44-49.en_US
dc.subjectметодика навчання біологіїen_US
dc.subjectmethods of teaching biologyen_US
dc.subjectпортфоліо-
dc.subjectпедагогічна практика-
dc.subjectоцінювання-
dc.subjectportfolio-
dc.subjectpedagogical practices-
dc.subjectassessment-
dc.titleПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Грицай Н. Б.pdf417.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.