Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/657
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Л. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T13:03:50Z | - |
dc.date.available | 2024-02-26T13:03:50Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/657 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються сучасні підходи до проведення уроків літературного читання, основні методичні та змістові аспекти підготовки учнів молодших класів за чинною навчальною програмою. // The current approaches to carrying of literary reading lessons, basic methodological and content aspects of training the primary school students under the current educational curriculum are examined in the article. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 64-70. | en_US |
dc.subject | літературний розвиток | en_US |
dc.subject | literary development | en_US |
dc.subject | література | - |
dc.subject | літературне читання | - |
dc.subject | літературознавчі терміни | - |
dc.subject | літературний твір | - |
dc.subject | художній образ | - |
dc.subject | literature | - |
dc.subject | literary reading | - |
dc.subject | literary terms | - |
dc.subject | literary work | - |
dc.subject | artistic image | - |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Іванова Л. І.pdf | 421.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.