Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/662
Title: | DESIGN-BASED RESEARCH FOCUSING ON THE INFLUENCES OF A PEDAGOGICAL THREE-FIELD METHODOLOGY IN STUDENTS’ LEARNING OUTCOMES |
Authors: | Hargreaves, S. De Brucker, J. Belmans, W. |
Keywords: | сomputer assisted language learning (CALL) комп'ютеризоване навчання мови (CALL) split-class teaching (SCT) self- sustained learning blended learning & technology (ICT) навчання у спліт-класах (SCT) самостійне навчання змішане навчання з використанням ІКТ |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 122-132. |
Abstract: | This article deals with the results of experimental study of successful training of teacher trainer in language learning in split-class teaching (SCT) in a three-field methodology. This research focuses on a new approach linking communicative language teaching (CLT), self-sustained learning (SSL) and focus on from (FonF) with ICT in a novel language training environment. // У статті проаналізовано результати експериментального дослідження ефективності педагогічної підготовки майбутніх вчителів в процесі вивчення мови у спліт-класах (SCT) за тригалузевою методологію. Висвітлено новий підхід взаємозв'язку комунікативного навчання мови (CLT), самостійного навчання (SSL) та інформаційно-комунікативного навчання (ІКТ). |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/662 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Hargreaves S., De Brucker J., Belmans W.pdf | 637.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.