Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/668
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rojek-Adamek, P. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T12:52:50Z | - |
dc.date.available | 2024-02-26T12:52:50Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/668 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто вклад сучасних дизайнерів в розвиток творчого потенціалу регіону шляхом реалізації проектів в різних сферах, зокрема в публічному просторі, послугах, продуктах, комунікації та інформації. // Tthe article reviews the progress and results of the project "Science – Arts – Education", and new approaches to diagnosis, methods and forms of work with artistically gifted students are offered. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 145-153. | en_US |
dc.subject | дизайнер | en_US |
dc.subject | Science, art, education, diagnosis, artistically gifted students. | en_US |
dc.subject | творчий потенціал регіону | - |
dc.subject | публічний простір | - |
dc.subject | послуги | - |
dc.subject | продукти | - |
dc.subject | комунікація | - |
dc.subject | інформація | - |
dc.subject | Przypadek woj | - |
dc.subject | śląskiego | - |
dc.title | miejsce i rola współczesnego projektanta | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Rojek-Adamek Р.pdf | 486.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.