Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихальчук ,Н. О.-
dc.contributor.authorІвашкевич Е. З.-
dc.date.accessioned2024-02-26T12:57:50Z-
dc.date.available2024-02-26T12:57:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/673-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питань соціального інтелекту в структурі загального інтелекту особистості. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що соціальний інтелект вміщує в себе біологічний та психометричний інтелект і формується в результаті розвитку загального інтелекту під впливом зовнішніх соціокультурних умов. Соціальний інтелект вміщує декларативні та оперативні (процедурні) знання, які індивід використовує в реальному житті для інтерпретації подій, складання планів та прогнозування як дій повсякденного життя, так і професійних ситуацій. Авторська концепція полягає у виявленні у соціальному інтелекті когнітивної, мнемічної та емпатійної підструктури. // This article deals with the problem of social intellect in the structure of general intellect of the person. Having analyzed scientific literature we showed that social intellect included biological and psychometrical intellect. Social intellect is formed in the result of the development of general intellect and under the influences of socio-cultural conditions. The author of the research says that social intellect includes declarative and operative knowledge which the person uses in a real life with the aim to do the interpretation of events, to make plans and anticipate as real actions of our life so professional situations. The author’s conception of social intellect shows us that this intellect includes cognitive, mnemic and emphatic structures.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 112-121.en_US
dc.subjectзагальний інтелектen_US
dc.subjectgeneral intellecten_US
dc.subjectсоціальний інтелект-
dc.subjectбіологічний інтелект-
dc.subjectпсихометричний інтелект-
dc.subjectsocial intellect-
dc.subjectbiological intellect-
dc.subjectpsychometrical intellect-
dc.titleПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО СТРУКТУРИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З.pdf490.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.