Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/675
Назва: ДІАГНОСТИКА ЗМІСТОВНИХ КОМПОНЕНТІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
Автори: Яницька О. Ю.
Іванюта О. В.
Ключові слова: змістовні компоненти візуального мислення
сontent components of visual thinking
методика Фідлера (піктограма)
підлітковий вік
візуалізація
Fiedler technique (icon)
adolescence
visualization
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 182-191.
Короткий огляд (реферат): В статті діагностовано змістовні компоненти візуального мислення підлітків шляхом використання методики Фідлера. Виділено особливості візуального мислення підлітків, як однієї з складових загальної інтелектуальної діяльності. Науково обґрунтовано специфіку розвитку змістовних компонентів візуального мислення підлітків. // The article deals with diagnosing of content components of adolescents’ visual thinking by Fiedler technique that allowed to allocate peculiarities of adolescents’ visual thinking as one of the components of the general intellectual activity. The specificity of content components of adolescents’ visual thinking is scientifically substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/675
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яницька О. Ю., Іванюта О. В.pdf501.18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.