Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовгаль В. І.-
dc.date.accessioned2024-02-26T10:38:32Z-
dc.date.available2024-02-26T10:38:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/681-
dc.description.abstractВ статті проведено дослідження розвитку силових та швидкісно-силових здібностей і силової статичної та динамічної витривалості у підлітків із затримкою психічного розвитку у порівнянні з учнями загальноосвітніх шкіл. Спостерігалася динаміка росту показників силових якостей у результаті впровадження експериментальної методики. // In the article the strength and speed-strength ability, power static and dynamic endurance of adolescents with mental retardation compared with students of secondary schools are researched. There were observed a dynamics of power quality parameters growth as a result of the introduction of the experimental method.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 254-260.en_US
dc.subjectзатримка психічного розвиткуen_US
dc.subjectmental retardationen_US
dc.subjectдинамометрія-
dc.subjectшвидкісно-силові якості-
dc.subjectсилова витривалість-
dc.subjectmotor quality-
dc.subjectdynamometry-
dc.subjectpower-speed-
dc.subjectstrength endurance-
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ НА РОЗВИТОК СИЛОВИХ ЯКОСТЕЙ У ПІДЛІТКІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Довгаль В. І.pdf619.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.