Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/691
Title: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ СПОРТИВНИХ ШКОЛАХ В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
Authors: Карабанова Н. С.
Карабанов А. Г.
Keywords: спортивний маркетинг
sports marketing
реклама
комерціалізація
концесія
ринок
послуга
маркетингове дослідження
advertising
commercialization
concession
market
service
marketing investigation
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 266-272.
Abstract: У статті розкрито організацію та проведення маркетингового дослідження керівництвом спортивних шкіл, обґрунтовано суть маркетингових досліджень у дитячих юнацьких спортивних школах, показано, що маркетингові дослідження у спортивній установі повинні базуватися на використанні комплексу методів, які дозволяють визначити ефективність їх діяльності. // In this article the organization and the realization of the market research by leadership of sports schools are revealed, the essence of marketing research in children's sports schools is grounded, it is shown, that marketing research in the sports organization should be based on the use of complex methods, which permit to determine their effectiveness.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/691
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Карабанова Н. С., Карабанов А. Г.pdf436.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.