Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/691
Назва: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ СПОРТИВНИХ ШКОЛАХ В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
Автори: Карабанова Н. С.
Карабанов А. Г.
Ключові слова: спортивний маркетинг
sports marketing
реклама
комерціалізація
концесія
ринок
послуга
маркетингове дослідження
advertising
commercialization
concession
market
service
marketing investigation
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 266-272.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито організацію та проведення маркетингового дослідження керівництвом спортивних шкіл, обґрунтовано суть маркетингових досліджень у дитячих юнацьких спортивних школах, показано, що маркетингові дослідження у спортивній установі повинні базуватися на використанні комплексу методів, які дозволяють визначити ефективність їх діяльності. // In this article the organization and the realization of the market research by leadership of sports schools are revealed, the essence of marketing research in children's sports schools is grounded, it is shown, that marketing research in the sports organization should be based on the use of complex methods, which permit to determine their effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/691
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Карабанова Н. С., Карабанов А. Г.pdf436.35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.