Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПередерій А. В., Брискін Ю. А.-
dc.date.accessioned2024-02-26T10:28:32Z-
dc.date.available2024-02-26T10:28:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/694-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему визначення критеріїв розумової відсталості спортсменів у педагогічному та психологічному аспектах. Обгрунтовано, що використання коректних критеріїв допуску спортсменів з вадами розумового розвитку до змагань за програмами Спеціальних Олімпіад чи Параолімпійських ігор є запорукою успішного розвитку цих напрямів адаптивного спорту. Показано, що відсутність можливості коректного визначення нозологічного статусу змусила Спеціальні Олімпіади відходити від кількісної оцінки рівня розумового розвитку спортсменів за допомогою стандартних методик психодіагностики та використовувати інші критерії допуску. // In the article the problem of determining the criteria for mental retardation of athletes in the pedagogical and psychological aspects is researched. It is grounded, that the use the correct criteria for the admission of athletes with intellectual disabilities to compete on the programs of Special Olympics or Paralympics Games is the key to successful development of these trends of adaptive sports. It is show, that inability of proper determining the nosological status is forced Special Olympics to move away from quantitative assessment of athletes’ mental development using standard methods of psycho-diagnostics and use other criteria for admission.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 304-312.en_US
dc.subjectвади розумового розвиткуen_US
dc.subjectIntellectual disabilitiesen_US
dc.subjectСпеціальні Олімпіади-
dc.subjectкритерії допуску-
dc.subjectSpecial Olympics-
dc.subjectthe criteria for admission-
dc.titleКРИТЕРІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ОСІБ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ ДО ПРОГРАМ СПЕЦІАЛЬНИХ ОЛІМПІАДen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Передерій А. В., Брискін Ю. А.pdf601.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.