Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/741
Title: | ЖАНР ЕСЕ У ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ ВИМІРІ |
Authors: | Груба, Т. Л. |
Keywords: | есе essay жанрово-комунікативний аспект профільна школа авторська оцінка авторський задум genre and communicative aspect profile school author’s opinion author’s conception |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 45-51. |
Abstract: | У статті досліджено класифікацію жанру есе, визначено його лінгводидактичний потенціал, роль у розвитку учнівської творчості, креативного мислення, формуванні вмінь вільно володіти виражальними засобам; розкрито шляхи вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок старшокласників, охарактеризовано відмінності есе від інших жанрів учнівських письмових робіт та особливості його використання на уроках української мови в профільній школі. // The article presents a classification of essay genre, its lingual didactic potential, and its role in the development of pupils’ creativity and creative thinking, in forming the ability of impressive devises usage; the aspects of improving speech skills of high school pupils are investigated, the peculiarities of their using at the lessons of the Ukrainian language at profile school and how they differ from other styles of writing are characterised. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/741 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Груба Т. Л.pdf | 480.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.