Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/744
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Красовська О. О. | - |
dc.contributor.author | Миронюк А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T11:05:27Z | - |
dc.date.available | 2024-02-23T11:05:27Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/744 | - |
dc.description.abstract | В статті досліджено особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу до педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи у гуманітарному університеті в галузі мистецької освіти. Визначено основні технології особистісно орієнтованого підходу: диференційоване та проблемне навчання, ігрові, інформаційні технології, кредитно-модульна технологія навчання, та їх роль в процесі удосконалення підготовки фахівців у сучасному гуманітарному вищому навчальному закладі. // In the article the features of introduction of personality oriented approach to pedagogical training of initial school future teachers in a university in the sphere of art education are investigated. Basic technologies of a personality oriented approach are determined. They are: differentiated and problem-based learning, game technologies, information technologies, credit-module technology of studies, and their role in the process of specialists’ training improvement in modern higher education establishment. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 77-85. | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | art education | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | - |
dc.subject | диференційоване та проблемне навчання | - |
dc.subject | ігрові | - |
dc.subject | інформаційні технології | - |
dc.subject | кредитно-модульна технологія навчання | - |
dc.subject | personality orientated approach | - |
dc.subject | differentiated and problem studies | - |
dc.subject | game | - |
dc.subject | information technologies | - |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Красовська О. О., Миронюк А.pdf | 440.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.