Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/746
Title: ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ З ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ САМОСТІЙНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ
Authors: Кукалець М. В., Кукалець М. М., Бабейчик А. А.
Keywords: Природознавчі компетентності, довготривалі та короткочасні спостереження, індивідуальні та фронтальні, фенологічні спостереження.
Natural Study competencies, long and short-term observations, individual and frontal, phenological observations.
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (12). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 345 с. - С. 95-101.
Abstract: В статті досліджено праці відомих вчених-методистів з природознавства в аспекті організації самостійних спостережень учнів початкових класів. Запропоновано визначення основних понять і класифікацій спостережень, розкрито методику їхнього проведення на уроках та під час позаурочних робіт з природознавства, розроблено методичні рекомендації до організації самостійних спостережень учнів. // The article studies the works of famous scientists in Methodology of Natural Study in terms of primary school pupils’ independent observations organizing. The formulation of the basic concepts and classifications of the observations are proposed; the techniques for conducting the lessons and extra-curricular work on Natural Study are proposed. The methodical recommendations on the organization of independent observations for pupils are developed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/746
ISBN: 978-966-7359-77-5
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Кукалець М. В., Кукалець М. М.pdf477.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.