Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/755
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Пагута Т. І.
Шкуринська Л. В.
Keywords: інноваційні технології
іnnovative technologies
педагогічна підготовка
майбутні педагоги
освітньо-виховне середовище
teacher education
future teachers
education environment
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 175-181.
Abstract: В статті досліджено організаційно-педагогічні умови використання інноваційних технологій в контексті підготовки майбутніх педагогів. Запропоновано класифікацію, педагогічні умови та принципи інноватики в освіті. Обґрунтовано перспективи впровадження інновацій у педагогічному навчанні. Охарактеризовано критерії та показники готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито рівні готовності педагога до інноваційної діяльності. // The article highlights the organizational and pedagogical conditions of innovative technologies use in the context of future teachers’ training. The classification, pedagogical conditions and principles of innovations in education are proposed. The prospects of innovations introduction in teacher education are grounded. The criteria and indicators of future teachers’ readiness to innovations are characterised. The levels of readiness of the teacher to innovation are revealed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/755
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Пагута Т. І., Шкуринська Л. В.pdf430.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.