Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/765
Title: | ГУМАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ |
Authors: | Якименко С. І. |
Keywords: | гуманізація humanization професійна підготовка майбутніх учителів гуманістична спрямованість майбутнього вчителя гуманізація педагогічного процесу professional training of future teachers humanistic orientation of future teacher humanization of pedagogical process |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 275-280. |
Abstract: | В статті досліджено питання гуманізація професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до формування духовних цінностей учнів. Визначено ключові чинники, які впливають на формуванні гуманізації професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Запропоновано підходи для удосконалення процесу гуманізації професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. // The questions of humanization of professional training of future elementary school teachers to the formation of pupils’ moral values are investigated in the article. Key factors that influence on humanization of professional training of future elementary school teachers are defined. Approaches to improvement of process of humanization of future elementary school teachers’ professional training are offered. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/765 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Якименко С. І.pdf | 557.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.