Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБірюк, Л. Я.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:63:30Z-
dc.date.available2024-02-21T08:63:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/785-
dc.description.abstractУ статті на основі професіографічного підходу визначено модель комунікативно спроможного вчителя початкових класів з огляду на формування комунікативної компетентності з мови у процесі професійної підготовки. Уточнено поняття «професія», «професіоналізм», «професіограма», «готовність», «професійна готовність». Наголошено на важливості педагогічного спілкування як безпосередньої форми прояву комунікації у навчально-виховному процесі між педагогом та вихованцями, яка спрямована на формування й розвиток особистості вихованця, спільне розв’язання різноманітних педагогічних завдань, створення умов для реалізації ним своїх творчих здібностей та сприяння його самоактуалізації. // The model of primary school teacher readiness for communication is defined in the article on the basis of job profile approach taking into account the peculiarities of linguistic communicative competence forming in the process of professional training. Such concepts as «profession», «professionalism», «job profile diagram», «readiness», «professional readiness» were specified. The importance of pedagogical communication as a direct form of communication between teacher and students in the educational process is emphasized. Its aim is fostering and developing pupil’s personality; joint solving educational tasks; creating conditions for creative abilities realization and promoting self-actualization.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 6-15.en_US
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівen_US
dc.subjectprimary school teachersen_US
dc.subjectпрофесіографічний підхід-
dc.subjectпрофесіограма-
dc.subjectкомунікативна компетентність з мови-
dc.subjectjob profile approach-
dc.subjectjob profile diagram-
dc.subjectlinguistic communicative competence-
dc.titleПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Бірюк Л. Я.pdf463.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.