Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаськівська, Г. О.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:62:30Z-
dc.date.available2024-02-21T08:62:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/786-
dc.description.abstractУ статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти у старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важливість системного підходу у процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про людину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи. // The article outlines the theoretical and methodological principles of educational content formation at high school considering man-oriented aspects. Different scholars’ interpretations of the content of education are analyzed. The importance of a systematic approach in the process of constructing educational content and general knowledge about a man in particular is proved. Special attention is given to the problem of forming high school students’ knowledge about a man. The article deals with the actual problem of finding effective ways of a system of high school students’ knowledge creating about а man. The expediency of combining modern conceptual approaches of solving the problems is substantiated.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 16-23.en_US
dc.subjectзміст освітиen_US
dc.subjecteducational contenten_US
dc.subjectсистемний підхід-
dc.subjectсистема знань про людину-
dc.subjectстаршокласник-
dc.subjectструктура-
dc.subjectцілісність-
dc.subjectsystematic approach-
dc.subjectthe system of knowledge about man-
dc.subjecthigh school student-
dc.subjectstructure-
dc.subjectintegrity-
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Васьківська Г. О.pdf556.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.