Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурок В. П.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:50:30Z-
dc.date.available2024-02-21T08:50:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/793-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність міждисциплінарної інтеграції знань з метою розвитку системного мислення. Окреслено її завдання в навчально-виховному процесі. Схарактеризовано основні напрями інтеграції знань у педагогіці. Визначено умови інтеграції навчальних дисциплін. // The need of interdisciplinary knowledge integration with the aim of systematic thinking development is grounded in the article. The tasks of interdisciplinary knowledge integration in the educational process are outlined. The main directions of knowledge integration in Pedagogics are determined. The conditions of subjects integration are defined.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 82-89.en_US
dc.subjectінтеграція знаньen_US
dc.subjectknowledge integrationen_US
dc.subjectміждисциплінарна інтеграція-
dc.subjectнавчальні дисципліни-
dc.subjectдиференціація-
dc.subjectinterdisciplinary integration-
dc.subjecteducational subjects-
dc.subjectdifferentiation-
dc.titleМІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ У ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМАХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Курок В. П.pdf433.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.