Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСойко, І. М.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:37:30Z-
dc.date.available2024-02-21T08:37:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/799-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами. Розкрито, що взаємодію викладача і студента у вищій школі слід розглядати як двосторонній суб’єктно-суб’єктний взаємозв’язком, що визначається високою активністю викладача і студентів, які утворюють сукупний суб’єкт. Обґрунтовано, що головною функцією викладача є забезпечення умов для вияву студентами у процесі навчання суб’єктних характеристик як керівників власного процесу пізнання, вироблення особистісних знань й умінь. // This article explores the theoretical aspects of the future teachers’ training to subject-subject interaction with younger pupils. The interaction between teachers and students in higher education establishment should be seen as a two-way relationship of subject-subject, which is defined by the high activity of a teacher and students forming the combined entity. The main function of a teacher is to create conditions for students’ expression of subjective characteristics in the learning process as managers of their own education, development of the personal skills and knowledge.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 172-180.en_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectfuture teachersen_US
dc.subjectмолодші школярі-
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодія-
dc.subjectвища школа-
dc.subjectprimary pupils-
dc.subjectsubject-subject interaction-
dc.subjecthigh school-
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Сойко І. М.pdf441.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.