Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковишина Т. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:35:30Z-
dc.date.available2024-02-21T08:35:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/800-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «діалог», «взаємодія», «суб’єкт-суб'єктна взаємодія в освітньому середовищі ВНЗ». Узагальнено результати пошуку основних характеристик діалогічного підходу в суб’єкт-суб'єктній взаємодії в умовах ВНЗ. Виокремлено та проаналізовано організаційно-педагогічні умови формування здатності до діалогічної взаємодії. Обґрунтовано педагогічну взаємодію як систему взаємних дій суб'єктів, включених у спільну діяльність на основі загальних цілей професійної освіти. // The article reveals the essence of the concepts «dialog», «interaction», «subject-subject interaction in the educational environment of university». The results of basic characteristics of the dialogic approach to the subject-subject interaction in conditions of high school are generalized. The organizational pedagogical conditions of ability to dialogic interaction formation are allocated and analyzed. The pedagogical interaction as a system of mutual actions of the subjects included in the joint activities on the basis of the overall objectives of professional education is grounded.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 189-197.en_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectInteractionen_US
dc.subjectдіалог-
dc.subjectдіалогічна взаємодія-
dc.subjectсуб’єкт-суб'єктна взаємодія-
dc.subjectdialog-
dc.subjectdialogic interaction-
dc.subjectsubject-subject interaction-
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО ДІАЛОГУ В СУБ'ЄКТ-СУБ'ЄКТНІЙ ВЗАЄМОДІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Яковишина Т. В.pdf441.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.