Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/815
Title: | МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ВОЛИНСЬКОГО ПЕДАГОГА-НОВАТОРА КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТ. М. МАНЬКОВСЬКОГО |
Authors: | Марчук, О. О. |
Keywords: | математика mathematic methodology методика навчання рекомендація учитель training advice teacher |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 98-104. |
Abstract: | У статті досліджено методику навчання математики, запропоновану викладачем Волинської духовної семінарії М. Маньковським, яку він виклав у підручнику «Вивчення математики» (1899 р.). З’ясовано, що автор рекомендував використання свого підручника у вивченні азів математики. Визначено основні постулати методики волинського математика. Подано рекомендації щодо запровадження педагогічного досвіду вченого у навчально-виховний процес нинішніх шкіл. // In the article the author analyzes the methods of Mathematics teaching proposed by the teacher of Volyn seminary M. Mankowskiy who wrote a textbook «The Learning of Mathematics» (1899). It is studied that the author recommended using his textbook at the beginning of learning. The basic tenets of Volyn mathematics’ methodology are described. The recommendations about the implementing of academic teaching experience in the educational process of modern schools are given. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/815 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Марчук О. О.pdf | 450.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.