Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/862
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хом’як, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T12:55:17Z | - |
dc.date.available | 2024-02-16T12:55:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/862 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано визначення поняття орфографічної компетенції; охарактеризовано роль вправ у досягненні правописної компетенції; вмотивовано думку про те, що саме вправи становлять зміст навчальної діяльності школярів, допомагають реалізувати принципи свідомості й автоматизму в процесі навчання орфографії; проаналізовано класифікації диктантів, основні види списування; рекомендовано паралельно працювати над орфографічним правилом і розвитком писемного мовлення учнів; системні розробки орфографічних вправ трансформовано в єдину поетапну структуру. // The article defines the concept of orthographical competence; describes the role of exercise in achieving orthographial competence; motivates the idea about the fact that the exercises constitute the content of educational activity of pupils, helps implement the principles of consciousness and automaticity in learning spelling; analyses classification of dictations, basic types of cheating; recommends working on spelling rule and development of written speech of pupils in parallels; contains system designof spelling exercises transformed into a singlephased structure. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 319-326. | en_US |
dc.subject | орфографічна компетенція | en_US |
dc.subject | orthographical competence | en_US |
dc.subject | метод вправ | - |
dc.subject | основні групи вправ | - |
dc.subject | класифікація диктантів | - |
dc.subject | види списування | - |
dc.subject | писемне мовлення | - |
dc.subject | творче письмо | - |
dc.subject | method of exercise | - |
dc.subject | basic groups of exercises | - |
dc.subject | classification of dictations | - |
dc.subject | types of cheating | - |
dc.subject | written speech | - |
dc.subject | creative writing | - |
dc.title | МЕТОД ВПРАВ У ДОСЯГНЕННІ ПРАВОПИСНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Хом’як І. М.pdf | 582.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.