Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХом’як, І. М.-
dc.date.accessioned2024-02-16T12:55:17Z-
dc.date.available2024-02-16T12:55:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/862-
dc.description.abstractУ статті запропоновано визначення поняття орфографічної компетенції; охарактеризовано роль вправ у досягненні правописної компетенції; вмотивовано думку про те, що саме вправи становлять зміст навчальної діяльності школярів, допомагають реалізувати принципи свідомості й автоматизму в процесі навчання орфографії; проаналізовано класифікації диктантів, основні види списування; рекомендовано паралельно працювати над орфографічним правилом і розвитком писемного мовлення учнів; системні розробки орфографічних вправ трансформовано в єдину поетапну структуру. // The article defines the concept of orthographical competence; describes the role of exercise in achieving orthographial competence; motivates the idea about the fact that the exercises constitute the content of educational activity of pupils, helps implement the principles of consciousness and automaticity in learning spelling; analyses classification of dictations, basic types of cheating; recommends working on spelling rule and development of written speech of pupils in parallels; contains system designof spelling exercises transformed into a singlephased structure.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 319-326.en_US
dc.subjectорфографічна компетенціяen_US
dc.subjectorthographical competenceen_US
dc.subjectметод вправ-
dc.subjectосновні групи вправ-
dc.subjectкласифікація диктантів-
dc.subjectвиди списування-
dc.subjectписемне мовлення-
dc.subjectтворче письмо-
dc.subjectmethod of exercise-
dc.subjectbasic groups of exercises-
dc.subjectclassification of dictations-
dc.subjecttypes of cheating-
dc.subjectwritten speech-
dc.subjectcreative writing-
dc.titleМЕТОД ВПРАВ У ДОСЯГНЕННІ ПРАВОПИСНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Хом’як І. М.pdf582.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.