Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/877
Назва: | ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ КАТЕГОРІЙНОЇ СЕМАНТИКИ ІНТЕНСИВНОСТІ У ЗМІСТІ ДІЄСЛІВ |
Автори: | Плющ, М. Я. |
Ключові слова: | iнтенсивність intensity функційно-семантичні категорії пропозиційна настанова автора модус модальність ,конотація functional-semantic categories propositional setting of author modus modality connotation |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 264-268. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено мовні засоби вираження семантики категорії інтенсивності, кількісності та інших «прихованих» категорій у різних лексико-граматичних групах дієслів з позицій комунікативних інтенцій мовця, його відображення об’єктивних реалій світу та оцінно-емоційних суб’єктивних конотацій. // The article is dedicated to the research of the language means that express semantics of the categories of intensity, quantity and other functional-semantic categories in different lexical and grammatical verb groups from positions of communicative speaker’s intentions and reflection of the objective realities of the world and evaluative and emotional subjective connotations. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/877 |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Плющ М. Я.pdf | 567.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.