Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/895
Title: | ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ |
Authors: | Кристопчук, Т. Є. |
Keywords: | освіта education наскрізні тенденції загальні тенденції тенденції розвитку педагогічної освіти through trends the overall trends trends of teacher education. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 49-58. |
Abstract: | У статті виділено наскрізні тенденції у розвитку освіти у країнах ЄС, зокрема, глобалізацію, інформатизацію, інтеграцію, інтернаціоналізацію, транснаціоналізацію. Визначено, що формами інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти є: академічна мобільність студентів; мобільність викладацького складу; уніфікація програм навчання. До загальних тенденцій віднесено: прагнення забезпечення загальноєвропейської ідентичності у педагогічній професійній підготовці, що реалізується через розробку та затвердження єдиних міжнародних європейських стандартів якості педагогічної освіти та створення європейського освітнього простору; перехід на університетський рівень педагогічної освіти; домінування двох основних моделей у педагогічній освіті: паралельної та послідовної; розвиток освітньої мобільності; зростання суспільної ролі педагогічної діяльності вчителя. // The article highlighted cross-cutting trends in education in the EU. In particular, globalization, information, integration, internationalization, transnationalization of higher education. Determined that the forms of internationalization of education degree are: academic mobility of students; mobility of teaching staff; standardization of training programs. Common trends include: the desire to provide pan-European identity in educational training, which is realized through the development and adoption of uniform international European standards of quality teacher education and the creation of a European education space; transition to university level teacher education; the dominance of the two main models of teacher education: parallel and consistent; development of educational mobility; the growth of the social role of teachers teaching. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/895 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Кристопчук Т. Є.pdf | 575.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.