Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКристопчук, Т. Є.-
dc.date.accessioned2024-02-15T09:46:04Z-
dc.date.available2024-02-15T09:46:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/895-
dc.description.abstractУ статті виділено наскрізні тенденції у розвитку освіти у країнах ЄС, зокрема, глобалізацію, інформатизацію, інтеграцію, інтернаціоналізацію, транснаціоналізацію. Визначено, що формами інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти є: академічна мобільність студентів; мобільність викладацького складу; уніфікація програм навчання. До загальних тенденцій віднесено: прагнення забезпечення загальноєвропейської ідентичності у педагогічній професійній підготовці, що реалізується через розробку та затвердження єдиних міжнародних європейських стандартів якості педагогічної освіти та створення європейського освітнього простору; перехід на університетський рівень педагогічної освіти; домінування двох основних моделей у педагогічній освіті: паралельної та послідовної; розвиток освітньої мобільності; зростання суспільної ролі педагогічної діяльності вчителя. // The article highlighted cross-cutting trends in education in the EU. In particular, globalization, information, integration, internationalization, transnationalization of higher education. Determined that the forms of internationalization of education degree are: academic mobility of students; mobility of teaching staff; standardization of training programs. Common trends include: the desire to provide pan-European identity in educational training, which is realized through the development and adoption of uniform international European standards of quality teacher education and the creation of a European education space; transition to university level teacher education; the dominance of the two main models of teacher education: parallel and consistent; development of educational mobility; the growth of the social role of teachers teaching.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 49-58.en_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectнаскрізні тенденції-
dc.subjectзагальні тенденції-
dc.subjectтенденції розвитку педагогічної освіти-
dc.subjectthrough trends-
dc.subjectthe overall trends-
dc.subjecttrends of teacher education.-
dc.titleТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Кристопчук Т. Є.pdf575.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.