Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/899
Назва: СУТНІСТЬ ТА ДІАГНОСТИКА ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Мельничук, Л. Б.
Ключові слова: інноваційна педагогічна діяльність
innovative educational activities
майбутні педагоги
компоненти
показники і рівні інноваційної педагогічної діяльності
future teachers
components
thesis and level of innovative educational activities
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 86-91.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено проблему підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності у початковій школі. Охарактеризовано зміст, мету, основні завдання інноваційної педагогічної діяльності. Виокремлено компоненти і показники, обґрунтовано рівні готовності майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності. // The article is devoted to the problem of preparation of future teachers for the primary schools by the innovations form of learning. The sense, aims, learning tasks of these schools are characterized. The main thesis and components are determined; the reasonable levels of future teachers’ preparation for innovative teaching activities are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/899
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Мельничук Л. Б.pdf413.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.