Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/899
Title: СУТНІСТЬ ТА ДІАГНОСТИКА ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Мельничук, Л. Б.
Keywords: інноваційна педагогічна діяльність
innovative educational activities
майбутні педагоги
компоненти
показники і рівні інноваційної педагогічної діяльності
future teachers
components
thesis and level of innovative educational activities
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 86-91.
Abstract: В статті досліджено проблему підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності у початковій школі. Охарактеризовано зміст, мету, основні завдання інноваційної педагогічної діяльності. Виокремлено компоненти і показники, обґрунтовано рівні готовності майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності. // The article is devoted to the problem of preparation of future teachers for the primary schools by the innovations form of learning. The sense, aims, learning tasks of these schools are characterized. The main thesis and components are determined; the reasonable levels of future teachers’ preparation for innovative teaching activities are studied.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/899
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Мельничук Л. Б.pdf413.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.