Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/909
Назва: ПЕРСПЕКТИВИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ВІРТУАЛЬНИЙ ІСТОРИЧНИЙ ТУРИЗМ» В СИСТЕМІ ІГРОВОЇ ОСВІТИ
Автори: Ясінський, М. М.
Ключові слова: уроки дозвілля
Lessons of leisure
система ігрової освіти
віртуальний історичний туризм
навчально-виховні дисципліни
system of playing education
virtual historical tourism
educational-educator disciplines
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 202-211.
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано впровадити в систему національної освіти навчально-виховну дисципліну «Віртуальний історичний туризм», визначено місце цієї дисципліни, її предмет, завдання та роль в системі навчальних дисциплін загальноосвітньої школи. Обґрунтовано, що загальноосвітня школа, у зв’язку з майже цілковитою відсутністю позашкільних виховних закладів, має взяти на себе відповідальність за виховання молодого покоління та впровадження в комплекс виховних заходів уроків дозвілля. Розкрито необхідність проведення заходів з віртуального історичного туризму, визначено їх особливості, навчальне, виховне та розважальне значення, запропоновано розглядати навчально-виховну дисципліну «Віртуальний історичний туризм» в якості окремої складової системи ігрової освіти. // In the article introduction is offered in the system of national community of educational-educator discipline «Virtual historical tourism», the location of this discipline, her object, task and role, is determined in the system of educational disciplines of general school. In opinion of author, general school, in connection with almost complete absence of out-of-school educator establishments, must undertake responsibility for education of the young generation and introduction in the complex of educator measures also and lessons of leisure. An author offers realization of measures on virtual historical tourism, determines them to the feature, educational, educator and entertaining value, and also suggests to examine educational-educator discipline «Virtual historical tourism» as a separate component system of playing education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/909
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Ясінський М. М.pdf646 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.