Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмолюк А. І.-
dc.date.accessioned2024-02-15T09:34:04Z-
dc.date.available2024-02-15T09:34:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/916-
dc.description.abstractВ статті розкрито дві основні концепції особистості, що визначають різні теорії і стратегії її розвитку: особистість як функціональна (рольова) характеристика людини й особистість як її сутнісна характеристика. На підставі уявлень про те, що людина завжди і скрізь виявляється включеною у соціальний контекст – в зв'язки з іншими людьми, в ланцюжку подій, встановлено, що особистість детермінована спільнотою в двоякому сенсі: з одного боку, її поведінку в цілому обумовлено соціумом і, в той же час, з іншого боку, вона сама вибудовує себе і впливає на соціум, постійно спрямована на нього. На основі філософсько-психологічного аналізу досліджено сутність людини як особистості та особливості її творчого розвитку в умовах коледжу через екстраполяцію ідей свободи на цей процес. // The article reveals two main concepts of the personality, which determine different theories and strategies of its development: the personality as the functional (role) characteristic and the personality as the essential characteristic. On the basis of idea that the person is always included in the social context, in the connection with other people, in the chain of events, it is defined, that the personality is determined by society in two ways. Its behavior is conditioned by society. And at the same time in other way the personality builds itself and has an influence on the society. It is always has a direction on it. On the basis of philosophical and psychological analysis the essence of human being as the personality and characteristics of its creative development in collage conditions is examined through extrapolation of ideas of freedom of this process.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 133-141.en_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.subjectрозвиток особистості-
dc.subjectсвобода-
dc.subjectтворчість-
dc.subjectpersonality development-
dc.subjectfreedom-
dc.subjectcreativity-
dc.titleФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ КОЛЕДЖУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Смолюк А. І.pdf438.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.