Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоташнюк, І. М.-
dc.date.accessioned2024-02-14T09:27:34Z-
dc.date.available2024-02-14T09:27:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/930-
dc.description.abstractВ статті досліджено проблему ставлення молоді до здорового способу життя. Висвітлено результати аналізу даних анкетування студентів різних курсів вищого навчального закладу. З’ясовано розуміння студентами поняття «здоровий спосіб життя», встановлено елементи «нездорового» способу життя. Визначено фактори, що заважають студентам дотримуватися здорового способу життя та фактори, які сприяють його дотримання. // In the article the problem of the relationship of young people to a healthy lifestyle is investigated. The results of data analysis of questioning students of different courses of higher education are represented. Students’ understanding of the concept of «healthy lifestyle» is shown found, the elements of «unhealthy» lifestyle are set. The author determined the possible factors that prevent students to follow a healthy lifestyle and factors that contribute to its implementation.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (16). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 276 с. - С. 209-215.en_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectздоровий спосіб життя-
dc.subjectстудентська молодь-
dc.subjectway of living-
dc.subjectcollege students-
dc.subjecthealthy lifestyle-
dc.titleСТАВЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Поташнюк І. М.pdf597.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.