Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/932
Title: СПЕКТРАЛЬНІ МАШИННІ МЕТОДИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ НЕОДНОРІДНОЇ ЗАДАЧІ ДІРІХЛЕ
Authors: Янчук, П. C.
Keywords: моделювання
мodelling
задача Діріхле
квазі-спектральні поліноми
Dirichlet problem
quasi-spectral polynomials
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 262-267.
Abstract: У статті розкрито, що спектральні поліноміальні апроксимації мають велике значення в інженерній, гідродинамічній областях застосування. Запропоновано шляхи розвитку спектральних методів для розв'язання крайових задач для еліптичних рівнянь. З використанням фундаментальних ідей, створено техніку за методами дискретизації рівняння та граничних умов, яка закінчується повним алгоритмом для вирішення класичної задачі Діріхле. Метод квазі-спектральних поліномів застосовано до побудови швидких наближень розв’язку крайової задачі Діріхле. // The article deals with spectral polynomial approximants which are impotent in engineering, and fluid dynamics. The aim of this work is to create spectral methods for solving boundary value problems for elliptic equations. Starting from the fundamental ideas, we go further on building techniques, as the treating of boundary conditions, finishing with a complete algorithm to solve a classical Dirichlet problem. The method of quasi-spectral polynomial is applied to the constructing a polynomial approximation of solution of the Dirichlet boundary value problem.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/932
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Янчук П. C.pdf703 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.