Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/936
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНСТИТУЦІЙНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ
Автори: Будз, І. Ф.
Ключові слова: обдаровані діти
Gifted children
Інститут обдарованої дитини
організаційно-інституційна складова освіти
соціально-виховні фактори
Gifted Child Institute
organizational and institutional component of education
social and educating factors
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 21-27.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз діяльності освітньої інституції для обдарованих школярів, окреслено завдання, над якими працює Інститут обдарованої дитини, представлено способи їх реалізації через програмну та науково-дослідну діяльність. Запропоновано механізми удосконалення, що призведуть до системності та усунення недоліків у справі освіти обдарованих дітей в Україні на рівні організаційно-інституційної складової. // This article provides an analysis of the educational institutions for gifted students, which outlines the objectives of the Gifted Child Institute; the ways of their implementation are presented etc. The mechanisms of improvement that will lead to systemic deficiencies in the case of education of gifted children in Ukraine at the organizational and institutional level are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/936
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Будз І. Ф.pdf577.66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.