Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/938
Назва: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
Автори: Земка О. І.
Ключові слова: професійна підготовка студентів-філологів
professional training of Philology students
майбутні учителі української мови і літератури
критерії
показники та рівні сформованості дослідницьких умінь
future teachers of the Ukrainian language and literature
criteria
indicators and levels of research skills development
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 69-75.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчально-пізнавальної діяльності, науково-дослідної роботи та під час проходження навчальних та педагогічних практик. На основі аналізу наукових джерел, опитувань студентів-філологів визначено критерії, показники та рівні сформованості означених умінь. // The actuality of future teachers’ of Ukrainian language and literature skills formation research in the process of educational-cognitive activity, research work and during the educational and pedagogical practices is disclosed in the article. Based on the analysis of scientific sources, surveys of students-philologists were defined the criteria, indicators and the levels of these skills formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/938
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Земка О. І.pdf560.12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.